- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Wysyłka
- Razem 0,00 zł
EMMT-AS-60-S-HS-RMB 5242203 Festo
FESTO-5242203
Silnik serwo Festo
Polityka bezpieczeństwa
Sposoby dostawy
Kurier DPD (20zł ) lub odbiór osobisty po przedpłacie (0 zł). Przewidywany czas dostawy do 3 dni
Czas realizacji
Czas dostawy wynosi szacunkowo 3-4 dni, czas ten jednak może się wydłużyć >> Przeczytaj
Opis
EMMT-AS-60-S-HS-RMB 5242203 Festo
Numer produktu FESTO: 5242203
Parametry:
Temperatura otoczenia | -15 ... 40 °C |
Uwaga odnośnie temperatury otoczenia | do 80°C z obniżeniem -1,5% /°C |
Maks. wysokość zabudowy | 4 000 m |
Uwaga do maks. wysokości zabudowy | od 1000 m, tylko przy obniżeniu o -1,0% na 100 m |
Temperatura przechowywania | -20 ... 70 °C |
Względna wilgotność powietrza | 0 - 90 % |
Zgodność z normą | IEC 60034 |
Klasa temperaturowa zgodnie z EN 60034-1 | F |
Maks. temperatura uzwojenia | 155 °C |
Klasa pomiarowa wg EN 60034-1 | S1 |
Monitoring temperatury | Cyfrowa transmisja temperatury silnika za pośrednictwem EnDat 2.2 |
Typ silnika zgodnie z EN 60034-7 | IM B5 IM V1 IM V3 |
Pozycja zabudowy | Dowolna |
Stopień ochrony | IP40 |
Zwrócić uwagę na stopień ochrony | IP40 wałek silnika bez RWDR IP65 wałek silnika bez RWDR IP67 dla obudowy silnika i technologii przyłączeniowej |
Koncentryczność, współosiowość, bicie osiowe zgodnie z DIN SPEC 42955 | N |
Maks. dopuszczalne względne niewyważenie resztkowe | G 2,5 |
Wahania momentu wynikające z konstrukcji obwodu magnetycznego silnika | <1,0% maksymalnego momentu obrotowego |
Czas przechowywania w warunkach nominalnych | 20 000 h |
Kod interfejsu, silnik na zewnątrz | 60P |
Podłączenie elektryczne 1, typ podłączenia | Wtyczka hybrydowa |
Podłączenie elektryczne 1, technologia podłączenia | M23x1 |
Podłączenie elektryczne 1, liczba pinów/żył | 15 |
Stopień zanieczyszczenia | 2 |
Uwaga dotycząca materiałów | Zgodne z RoHS |
Klasa odporności na korozję CRC | 0 – Brak odporności na korozję |
Zgodność z PWIS | VDMA24364-Strefa III |
Odporność na wibracje | Transport application test at severity level 2 in accordance with FN 942017-4 and EN 60068-2-6 |
Odporność na wstrząsy | Test odporności na wstrząsy, poziom surowości warunków 2 zgodnie z FN942017-5 i EN60068-2-27 |
Dopuszczenie | RCM Mark c UL us - Recognized (OL) |
Znak CE (patrz deklaracja zgodności) | Wg dyrektywy EU-EMV Wg dyrektywy EU dla niskich napięć Zgodnie z dyrektywą EU RoHS |
Certyfikat | UL E342973 |
Nominalne napięcie robocze DC | 565 V |
Typ uzwojenia wyłącznika | Gwiazda wew. |
Liczba par biegunów | 5 |
Jałowy moment obrotowy | 0.66 Nm |
Moment znamionowy | 0.6 Nm |
Szczytowy moment obrotowy | 1.6 Nm |
Prędkość znamionowa | 3 000 1/min |
Maks. liczba obrotów | 12 500 1/min |
Maks. prędkość mechaniczna | 16 000 1/min |
Moc znaminowa silnika | 190 W |
Stały prąd jałowy | 1.6 A |
Prąd znamionowy silnika | 1.4 A |
Prąd szczytowy | 5.4 A |
Stała silnika | 0.41 Nm/A |
Stała silnika w stanie zatrzymania | 0.49 Nm/A |
Napięcie stałe, faza-faza | 29.9 mVmin |
Oporność uzwojenia faza-faza | 11.7 Ohm |
Indukcyjność uzwojenia faza-faza | 38 mH |
Indukcyjność uzwojenia wzdłużnego Lq (faza) | 15.5 mH |
Indukcyjność uzwojenia krzyżowego Lq (faza) | 19 mH |
Elektryczna stała czasowa | 2.1 ms |
Termiczna stała czasowa | 41 min |
Opór cieplny | 1.5 K/W |
Wymiary referencyjnego radiatora zamocowanego do kołnierza silnika | 250 x 250 x 15 mm, Stal |
Całkowity moment bezwładności członu napędzanego | 0.257 kgcm2 |
Waga produktu | 1 500 g |
Dopuszczalne obciążenie osiowe wałka | 70 N |
Dopuszczalne obciążenie promieniowe wałka | 350 N |
Czujnik położenia wirnika | Enkoder absolutny, wieloobrotowy |
Czujnik położenia wirnika, oznaczenie producenta | EQI 1131 |
Czujnik położenia wirnika, bezwzględne wykrywanie obrotów | 4 096 |
Interfejs czujnika położenia wirnika | EnDat 22 |
Zasada pomiaru czujnika położenia wirnika | Indukcyjny |
Czujnik położenia wirnika, napięcie robocze DC | 5 V |
Czujnik położenia wirnika, zakres napięcia roboczego DC | 3.6 ... 14 V |
Czujnik położenia wirnika, wartości pozycji na obrót | 524 288 |
Rozdzielczość czujnika położenia wirnika | 19 Bit |
Czujnik położenia wirnika, dokładność systemu pomiaru kąta | -120 ... 120 arcsec |
Moment trzymania hamulca | 2.5 Nm |
Napięcie robocze DC hamulca | 24 V |
Pobór prądu przez cewkę hamulca | 0.46 A |
Pobór mocy przez hamulec | 11 W |
Rezystancja cewki hamulca | 52.4 Ohm |
Indukcyjność cewki hamulca | 700 mH |
Czas zwolnienia hamulca | <= 35 ms |
Czas zamykania hamulca | 10 ms |
Opóźnienie zadziałania hamulca sterowanego prądem stałym | <= 2 ms |
Maks. prędkość obrotowa hamulca bez obciążenia | 10 000 1/min |
Maks. akceptowalna energia wydzielana w mechanizmie hamulca wynikająca z tarcia | 5 600 J |
Masowy moment bezwładności hamulca | 0.074 kgcm2 |
Cykle zadzałań hamulca zatrzymującego | 10 milionów zadziałań jałowych (bez pracy tarcia) |
MTTF, subkomponent | 190 lat, czujnik położenia wirnika |
MTTFd, subkomponent | 380 lat, czujnik położenia wirnika |